M

Jag träffade M i förrgår, efter att jag kom hem, och sov med honom för första gången. När jag såg honom blev jag bubblig och dog lite för att han är så snygg. Nu har han åkt iväg och ska vara borta i en vecka. Han beter sig som om han vill ha något seriöst, det gör han verkligen. Han är snäll, nästan för snäll ibland. Han vill träffas ofta, och sms:ar mycket när vi inte ses, och vi pratar på msn hela tiden känns det som. Han bryr sig, lägger märke till hur jag mår, frågar, vill veta saker om mig, vill att jag ska må bra.


Men nu kommer någon och säger att jag inte ska lita på honom, i princip. Hintar om att "Ja vi får se hur länge det varar då..." och påstår att han utnyttjar tjejer.
De som säger detta är hans gamla ex (de var ihop ett tag för flera år sedan), och hennes andra ex (som hon blev tillsammans med efter M). Jag vill inte höra deras åsikter, för jag vill få en egen uppfattning.
Dessutom kan det ju vara så enkelt som att han upptäckte att de inte passade ihop, och därför gjorde slut tidigt. Det är jobbigt att höra i alla fall, och just nu är jag arg på killen som pratar om M. Tror han att jag är dum i huvudet eller? Tror han inte att jag klarar av något själv. Han känner ju inte ens M, utan har bara hört grejer genom deras gemensamma ex.


Hehe, jag förstår om ni inte hänger med i det jag skriver. Krångligt med alla ex hit och dit. Förresten så vet jag ju att M var tillsammans med sitt senaste ex i över ett år, och hon gjorde slut. Alltså kan det ju inte vara så att han alltid utnyttjar tjejer.


Suck. Frustrerande.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Äh, du ska verkligen inte lyssna på vad andra säger! Han kan ju bli kär i dig som han aldrig varit i någon annan? Dessutom är exet säkert svartsjuk :P...

2010-07-24 @ 09:33:39
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför frossar man i sig massa godsaker ibland? varför? jag gör det.. ibland flera gånger i veckan.. kan äta hur mycket som helst.. varför gör man det? jag fattar inte..



tack för din blogg! <3

2010-07-24 @ 14:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0