På moln

Det har hänt lite mellan mig och M nu. Eller ja, en del. Han är nog den bästa människan jag någonsin har haft sex med, trots att det bara har hänt en gång (och första gången med en ny brukar inte vara super). Fy fan vad underbart!

Jag blir så fånig när jag är med honom. Kan inte sluta le. Han är så snygg, så lätt att prata med. Han ögon, och hans leeeende! Jag dör bara jag tänker på honom.


Men för att försöka få ner den här pinsamt puttinuttiga texten på en lite mer realistisk nivå...

1. Jag vet inte om det blir något seriöst av det. Alltså något riktigt förhållande. Jag vet att han tycker om att vara med mig, och att vi ska fortsätta träffas (efter att jag har varit bortrest. Ska iväg någon vecka nu). Han verkar inte heller tycka att det är jobbigt att någon ser oss tillsammans (typ pussas på offentliga platser). Men han blev dumpad för en månad sedan (och tycker dessutom att det är skönt att vara singel nu).

2. Jag vet inte om jag vill att det ska bli ett riktigt förhållande. Jag trivs bra med att vara singel, och har svårt för det här när man ska umgås med sin pojkvän hela tiden (efter att den rosa-töntiga glitter-kärleks-perioden har lagt sig lite). Men nu är jag ju kär som ett litet mongo, och det kan man inte direkt ignorera.

3. Han är lite gammal egentligen. Vi funkar bra ihop, men är ändå på olika ställen i livet.


Men nu är jag lycklig, och ska inte tänka för mycket. För just nu är allt precis som jag vill att det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Cole

Tycker inte du ska tänka på åldern så mycket. Han verkar vara en bra kille och om åldern skulle va något problem så märker du nog det ganska snabbt :) Följ ditt hjärta ;D

2010-07-15 @ 15:31:35
URL: http://therottenlies.blogspot.com
Postat av: Erika

Hur stor är ålderskillnaden?



Mellan mig och min kille skiljer det 5 år. 17 & 22. Vi har varit tillsammans i snart 2,5 år så tänk inte på att han är "för gammal" såvida det inte skiljer extremt mycket. Det viktigaste är att det känns bra!

2010-07-15 @ 17:00:20
URL: http://anaaddict.blogspot.com/
Postat av: Erika

Sv: Du är ju ändå 20, då är det ju inte så jättefarligt :)

2010-07-15 @ 20:56:31
URL: http://anaaddict.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0