Ögonblick när man förlorar sitt grepp om tiden

Jag skrev ju om den där killen i förra inlägget. Och mycket riktigt, vi råkade ses på stationen när jag skulle åka hem. Och plötsligt satt vi på café och drack kaffe och te. "Äh jag tar nästa tåg istället". Sen råkade jag missa det, så det blev väl drygt två timmar vi satt där. Det var jättejättetrevligt. Han är söt och vettig. Smart. Snygg, söt, sån som jag vill titta på i evigheter.
Jag brukar tycka att det är jobbigt att umgås med folk jag inte känner bra. Pinsamma tystnader, svårt att vara naturlig, att komma på saker att säga. Men det kändes bara rätt. Och vi bestämde att vi måste göra om det. Allt är bara så fiiiint.


Mwih!


Idag har jag varit på både afro och step, och försökt träna bort hela helgen. Hoppas på träningsvärk imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Blir så glad av att läsa sånt här! :D:D Det låter som det verkligen finns någonting där vännen!

2010-07-06 @ 11:56:13
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: alice.

Men åh, så fint. Glad för dig.

2010-07-11 @ 11:30:48
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0