Jag tappar kontrollen

Jag mår så dåligt när jag har ätit kakor och sånt. När jag inte längre har koll på hur många kalorier jag har fått i mig. När jag inte vågar räkna ordentligt. Jag blir sur och irriterad på alla, och vill bara äta mer och mer.

Idag har jag ätit normal frukost, ett päron, en stor kaka (typ amerikansk cookie), en hemmagjord kanelbulle, och så lunch/middag. Nu ska jag snart äta keso, och sen vet jag inte hur det blir. Äter väl mackor ikväll, och säkert annan skit också. Guuud, varför kan jag inte känna vad som är normalt och lagom?

Kommentarer
Postat av: Em

Jag såg att du kommenterat min andra blogg och jag håller med, lite korkad eller?! jag orkade inte förklara mig för sådana människor, de fattar ingenting då de inte vet bakgrunden!

2010-06-18 @ 19:27:51
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: hanna

förstår precis vad du menar. och det där att veta vad som är normalt är inte lätt. pepp

2010-06-18 @ 19:38:00
URL: http://myfightforsmall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0