Peppen

Idag trivs jag med det mesta. Nästan med min kropp till och med. Har varit på aerobics, och känner mig verkligen pepp på att äta ordentligt, bra mat, tillräckligt mycket mat för att min kropp ska få lite muskler. Jag vill att man ska kunna se på mig att jag går och tränar. Nu ska jag snart äta fil och flingor, sen blir det nog en promenad om det inte är för blött ute.


Förresten, för att vara lite mer vettig... Kolla in den här. Låten är moderaternas vallåt (Mange Schmidt, Wille Craaford, Sofia Talvik).

Bilderna visar hur bra moderaterna är (OBS! Ironi). Och ja, låten visar väl samma sak ungefär.


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv; Åh, vad glad jag blir av att höra det! Tack! <3 Känns verkligen fint att jag kan inspirera dig.

2010-06-09 @ 17:29:32
URL: http://anaaddict.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0