Nostalgi på hög nivå, tillbaks i tiden

Om ett par veckor ska jag förmodligen träffa en killkompis från högstadiet. Det ska bli roligt, och spännande. Sist vi sågs kysstes vi lite, och båda ville mer, men jag hade pojkvän då. Så vi sov tillsammans utan att det blev något mer, och självklart ledde kyssandet till en massa ångest och skit för min del, som jag förtjänade (om någon undrar så gav det mig den knuffen jag behövde för att våga göra slut med pojkvännen som jag inte ville vara tillsammans med, så på ett sätt var det väl bra).


Det var alltså flera år sedan, och han har inte träffat mig efter det. Det innebär att när han träffade mig sist var jag sju kilo lättare, bmi på 16,5, ja, jag var spinkig helt enkelt...


Men tro det eller ej, det här är inget inlägg där jag ska gnälla om hur tjock jag har blivit. Jag är nämligen ganska övertygad om att han kommer tycka att jag är snyggare nu än jag var då, just för att jag har lagt på mig, fått snyggare former.

Så det var bara det jag skulle komma fram till. Det känns jättebra, och det är säkert ofta så. Att andra tycker att man är snyggare om man inte är skitsmal. Lagom är bäst, eller nåt. Inte för att man ska bry sig om vad andra tycker, men när det är något positivt för en själv så kan man gott suga åt sig.


Så jag är väldigt förväntansfull, och hoppas att vi kan hitta dit där vi slutade sist, för det var jääävligt romantiskt, gulligt och NICE!

Kommentarer
Postat av: Leia

åh!hoppas det blir som du tänkt dig:)

2010-06-29 @ 02:18:22
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0