Nästan hets, fyfan

Kuken.


Jag var så läskigt nära hets innan. Det låg en chokladkaka framme på bordet, och jag tänkte att ja, ett par bitar kan jag ta. Det blev sammanlagt en halv chokladkaka typ. Försöker att inte tänka på hur många kalorier det blir, för då börjar jag tänka att jag har ätit så mycket att det är skitsamma, och då kommer jag börja hetsa ändå.


Gick ut på en promenad, rökte alldeles för många cigaretter. Nu sitter jag och dricker buljong och försöker se det positiva; jag hetsade faktiskt inte fast jag var så nära. Men jag känner mig deppig och bajs bajs bajs.

Men det ska inte bli hets idag i alla fall. Bortsett från chokladen har jag ätit normalt. Imorgon ska jag nog jobba lite. Det är bra, för då sitter jag inte hemma och äter godis för att jag har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0