Hetsdagar

Jag klarade gårdagen. Fan vad skönt. Och nu är det söndag, så godisrisken är borta (jag äter bara godis fredag och lördag, och det vet mamma om). Så nu ska det nog gå bra fram till påskafton. Eller ja, fredag blir säkert en utmaning också.

För övrigt kollade jag igenom min dagbok och skrev upp hur många dagar jag har hetsat eller överätit de senaste månaderna. Och då menar jag inte "åh nej, jag åt 700 kcal fast jag skulle äta 200", utan ordentliga överätningar.
På 62 dagar, alltså 9 veckor, var det 13 hets- och överätningsdagar. Alltså minst en gång i veckan. Och jag har inte lyckats spy heller. Ändå har jag gått ner 3,5 kg på den tiden.

Det gör att fredagens hets känns lite mindre hemsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0