Avundsjuka och en känsla av hopplöshet

Förresten, en kompis till mig har börjat försöka vara nyttig. Hon har försökt sluta äta sötsaker nu, och hon har minskat lite på det, men definitivt inte slutat helt (från att äta kakor varje dag till några gånger i veckan). Byter ut sötsakerna mot lyxig nyttig mat som soltorkade tomater och nötter. Simmar någon gång i veckan också. Men det är det enda, och så sa hon här om dagen att hon har gått ner ett kilo (vilket verkligen inte behövs, hon har väl ett bmi på 19 kanske).

Gissa om jag känner mig dålig. Jag kämpar som en jävla idiot men misslyckas gång på gång, och hon går ner ett kilo trots att hon äter hur mycket som helst. Det känns lite jobbigt.

Dessutom är det synd att hon vill gå ner i vikt. Hon har perfekt kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0