Helgen

Okej att jag har börjat äta mer nu, men efter den här fredagen och lördagen så måste jag äta mindre idag. Har inte ätit än, men det blir nog lite middag, typ 500 kcal. Imorgon och i fortsättningen ska jag försöka hålla mig runt 1500.

I förrgår bakade jag världens svåraste tårta. Det var roligt, men tog hela dagen. Igår åt jag tårta till frukost. Grejt! Gott var det i alla fall. Sen var det party hela dagen. Fint väder, supa i parken, hoppa i hoppborg (något av det roligaste man kan göra på fyllan. Rekommenderas!). På kvällen tog spriten slut och jag blev lite sur för att jag inte var tillräckligt full. Men det var roligt ändå. Parken igen när det var mörkt och man inte kände igen folk längre. Hångel på gräset. Följde med killen hem. Jag visste vem den här personen var, en kompis kompis, annars hade jag inte åkt hem till honom. Hade bästa sexet på länge.

Fast han ville byta nummer i morse. Jag hoppas han inte vill något seriöst.


Idag är jag inte så bakis. Bara lite lagom seg. Tror ändå jag ska ta mig iväg och träna sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0