Nytt försök

Efter helgens hets vill jag bara fasta i två dagar för att få bort allt äckel ur kroppen. Men jag ska inte. Det är samma sak varje vecka, och jag måste bryta mönstret. Egentligen är det ju skitsamma om jag fastar nu eller om två veckor. Så... jag tänker försöka vara snäll mot min kropp. Äta, ge den näring, och träna. Jag ska gå ner i vikt på ett bra sätt, även om jag tvivlar på att det går. Men jag ska göra ett försök. Jag kan ju alltid gå tillbaks till det här om jag vill.

Men jag vill inte gå hela sommaren med ångest, svält och hets. Så jag provar. Och jag ska fortsätta skriva i bloggen.

Förresten hittade jag skitcool thinspo. Fotografen är Tom Munro. Jag satt och kollade på hans hemsida i evigheter igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0