Oh no no!

Dagen har gått bra. Som jag önskade. Har än så länge fått i mig 375 kcal. Planerar att äta en liten skål fisksoppa och kvällsmackor, alltså runt 800 kcal totalt. Men nu börjar jag få de här tankarna igen. De där att "Äh, några godisbitar kan jag väl äta. Någon kaka, några extra mackor. Jag är ändå rätt okej smal nu". De där tankarna som alltid kommer när jag försöker äta lagom. De där tankarna som alltid slutar med hets. Fan heller, jag ska inte hetsa idag. Jag ska äta det jag har planerat, och inte mer.

Tror jag ska gå och göra lite kaffe nu (även om meningen var att jag skulle avstå från såväl koffein som efedrin. Nåja, jag kapitulerar för mitt beroende av det förstnämnda). Efter mackorna ikväll ska jag gå in på bloggen och skriva precis vad jag har ätit, och det ska inte vara någon hetsmat på den listan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0