Utan piller

Idag har jag tänkt att jag inte ska ta något efedrin. Får se hur det går.
Om det blir för jävligt och jag känner att jag kommer hetsa så tar jag en i alla fall. För jag tror att det kan bli kämpigt.

Kom ihåg. Om jag bestämmer mig för att hetsa måste jag ändå vänta en halvtimme innan jag gör det. En halvtimme klarar jag. Och om jag blir väldigt sugen på något ska jag äta havregrynsgröt, som jag faktiskt har varit sugen på sen igår. Det kan få mig att låta bli hetsen, eller i alla fall att hetsa godis och sånt idiotiskt. Gröt mättar åtminstone.


Och förresten, eller hur borde jag bli bättre på att lägga upp bilder? Det är ju trevligt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0