Day 11 – Your siblings

Fyra stycken är de, mina bröder.

En lillebror, sjutton år. (Herregud, är inte jag typ sjutton?!) Han är snäll, rolig, bra och dräggig. Tål tydligen sprit som ingen annan, vilket gör att det känns mer ok när han ber mig handla åt honom. Ehe.

En storebror, tjugofyra år. På andra sidan jorden för det mesta. Men om ett par veckor får jag äntligen träffa honom efter... 10 månader, den här omgången. Han tränar kampsporter och förra vintern gick vi på styrkeyoga tillsammans.

En storebror, tjugoåtta år. Han som drar med mig på crossfit. Den jag har sett upp till mest tror jag, under min uppväxt. Blir fortfarande väldigt ledsen om han kritiserar något jag gör. Han var lajvare när han var yngre, nu är han skådespelare.

En storebror, trettiofem år.
Han är från Indien, så han hade finast hår när jag var liten, men nu är han tunnhårig. Han blir lätt irriterad på smågrejer, men han är genomsnäll och tycker om att se på fotboll.


Vi brukar spela kort tillsammans, och jag längtar till jul för då får jag träffa allihop på samma gång.


bild

Min bror när han fick för sig att gräva
ett jeeevligt stort hål i gräsmattan utan
anledning.




bild

Jag och lillebror, kanske fem år sedan.




Bror spelar kort.




Jag spelar kort.



bild

Bror, jag, bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0