Day 12 – What’s in your bag

Jag behövde rensa lite, så det här passade ju bra.

Här är min väska:



I det stora facket har jag:

Broschyr från komvux, bok, plånbok, handkräm 1, handkräm 2,
gammalt träningsschema, cigg, fluortabletter, tamponger, ett foto
på mig, tuggummi, en påse med tre gamla äckliga dietorelle,
några äppelcidervinägertabletter.

+ en hög med skräp.


I de små facken har jag:

Tågkort, cykelnycklar, andra nycklar, en krona, nässpray, läppbalsam,
tamponger, en hårnål, tre tyllar till en spritspåse, en sked, metallringar
till smycken, en halv star-bar, en guldnougat, penna, suddgummi, några
piller, min trasiga ängelpiller-ask och ett alli-etui.

+ en hög med skräp.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du verkar så jävla cool! Annorlunda och cool väska och lila hår liksom, jag säger då det!



Och det var inte lite du hade i din väska.... Vad tungt :P

2010-11-30 @ 22:51:18
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: h2o

världens bästa läppbalsam. visst!?

2010-12-01 @ 12:34:37
URL: http://vatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0