Day 6 – Your day

Vilket extremt intressant inlägg detta kommer bli...


Jag vaknade vid nio, extremt snorig, och såg att snön har nått även hit. Åt frukost innan roomie vaknade. Hon är också sjuk, så vi satt och snackade en stund, planerade en fest.
Försökte sjukanmäla mig, men fick inte tag på någon. Tittade på "Våra vänners liv" på SVT play, skrev ut foton. Åt yoghurt. Satt mer vid datorn. Mamma ringde. Satt mer vid datorn.
Åt soppa med roomie. Gick en promenad, handlade grönsaker. Åt grönsaker. Satt vid datorn. Skrev ut foton. Diskade. Tittade på "Uppdrag granskning", och nu sitter jag vid datorn igen. Kul, kul dag.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, jag tycker dagen låter mysig. Fast jag kan inte svara på varför.

2010-11-24 @ 22:57:20
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Simone

Åh, jag fullständigt älskar din "introduktionsvecka"!!Du skriver så himla bra och intressant :) tummen upp för dig tjejen!!

2010-11-25 @ 10:38:29
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0