Papegoja

Sitter och lyssnar på grannen när han skriker på sin papegoja. "MEN HÅLL KÄFTEN!! TYYYST!!!".

Blir alltid orolig när han börjar skrika så. En klump i magen när jag hör att han stampar genom rummet och öppnar buren. Tänk om han skadar den på något sätt... Förhoppningsvis är han inte sån. Förhoppningsvis går han aldrig längre än att skrika på den. Men orolig blir jag.


Idag åt jag mig äckligt mätt på paj. Det var väldigt gott, men usch, jag var mätt hur länge som helst.


Dagens mat

Frukost (9): Gröt + macka
Mellanmål (11): Äggmacka
Mellanmål (13): Päron
Middag (16): Paj med bönsallad
Kvällsmat (21): Rödbetssoppa med creme fraiche

Kommentarer
Postat av: danni

usch, sådana folk skall ju inte ha djur.

2010-10-14 @ 14:52:37
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0