Den bästa i världen

Brabrabra helg. Jag är glad, trots att min byxdress sitter alldeles för tight. Underbart full igår. Vaknade bredvid M, bakfull, skrattig och fånig.



Jag är din.

Tre ord, rakt in i mitt bröst, och jag trodde jag skulle gå sönder lite för det får inte plats hur mycket lycka som helst där.





Gårdagens mat


Frukost: Mannagryns- och grahamsgröt
Lunch: Tonfiskmacka
Fika: kladdkaka och kanelbulle
Mellanmål: Två rågbullar och lite spenatsoppa
Middag: Lax och potatismos
Övrigt: En massa cider, lite godis

Sådär lördags-konstig mat.



Dagens bakfyllemat

Frukost: Gröt
Mellanmål: Två arraksbollar
Lunch: Två ägg och knäckemackor
Middag: Pasta med tomatsås och nuggets
Kvällsmat: Focaccia och lite choklad

Kommentarer
Postat av: Simone

svar: jo har börjat med det nu..strumbyxor alltså. Man känner sig iaf inte lika white-trasch som i mjukisbyxor ^^ Hur mår du nu?Är du på bättringsvägen/vill du bli frisk?kram

2010-10-18 @ 15:32:17
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: M

hej hur mår du?<3

2010-10-19 @ 13:23:19
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: Ja, visst är den helt grym? Jag ska nog köpa den och ha den ståendes hemma alltså.

2010-10-19 @ 15:09:27
URL: http://anaaddict.blogspot.com
Postat av: sofia

av alla miljoner bloggar om äs så är bara din värd att läsa. din känns inte lika.. plast (?) och tonnårsdesperat som alla andra. du är klok och vad som verkar, på riktigt..



kram

2010-10-19 @ 23:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0