Senaste dagarna

I tisdags kväll hade vi planerat bakning här. Jag var lite nervös och tänkte att jag säkert kommer äta för mycket.
Dessutom hade jag inte bajsat på hela dagen, så jag var svullen och kände mig ful. Sen blev det så märkligt, för jag åt inte för mycket. Jag åt ganska lite faktiskt, men kände mig ändå så tjock. Smakade knappt någon kaksmet, och smakade inte kakorna. Jag ville, men vi hann inte riktigt, och tänkte att det var dumt att göra det en kvart innan vi ska sova. Jag åt en tallrik yoghurt med flingor på kvällen, men M åt inte något alls, för han tänkte att han inte kommer kunna somna då.
Det var det jobbigaste jag har ätit på länge. Jag var darrig i kroppen och behövde verkligen äta något, men jag kände mig så glupsk och äcklig. Ångest, och jag kunde inte sluta gråta. M var snällare än jag förtjänade, och det är så himla skönt att han finns.

Vi smakade kakorna igår morse istället, som frukost. Ett halvt wienerbröd, en halv jordnötskaka och en halv mazarin. Sedan gick M till jobbet. Då åt jag lite gröt, och sedan två mazariner, ett wienerbröd och en jordnötskaka. Det var då jag skrev det här.
Det gick rätt bra sen. Jag åt ungefär som jag skulle. Ganska lite, men jag hoppade inte över något mål.


Alldeles strax ska jag iväg och träna Step. Köpte träningskort idag. Det är läskigt att gå dit, men det blir nog kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0