Äckel

Idag har jag känt mig extremt tjock. Det, i samband med mer födelsedagsfirande, har resulterat i enorma mängder godis, kakor och glass. Jag är så äcklig. Imorgon måste jag kompensera för detta, annars står jag inte ut.
Deppig dag. Jag är tjock, och har en vän som jag tycker om men som aldrig visar att hon uppskattar något jag gör. Jag kan inte berätta för min familj varför jag är nere. Jag är sjukt trött, och valet går åt helvete. Kuk. Fyra år till med skitregeringen.

Jag kom nyss hem, och har ätit gårdagens tårta, lite glass och mycket nougat. Mår illa. Men nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: bloglovinbyten-ja

Ett ord: Katastrofval!

2010-09-20 @ 23:21:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0