Födelsedag: Äta, spy, dansa, flörta

Jag är märkligt deppig just nu. Igår fyllde jag år. Grattis till mig. Det var en bra dag, det var det, även om jag blev lite besviken på några vänner. Men de närmsta är åtminstone helt underbara, och jag vet att de finns där för mig när jag behöver dem. M gav mig en LELO i present. Han är galen. Jag blev löjligt glad.

Vi åt bullar och tårta. Mycket. Det kändes ändå helt okej, tills en kompis frågade;
- Men nu när du bakar en massa, är du inte rädd att bli tjock?

Masken på.
- Haha, nä men jag planerar att bli en rund bull-tant, så det är lugnt
- Men nej, du skulle inte passa som kraftig, du ska ju vara liten.
- Äh, klart jag passar som kraftig. Jag är kort, då ska man vara lite tjock.


Skämtade som om det är det sista jag bryr mig om. Inom mig föll jag. Jag är så jävla livrädd för att gå upp i vikt. Jag sprang in på toaletten och spydde.

Jag drack mig full och vi gick ut och dansade. Jag och M tävlade om vem som kunde få flest telefonnummer. Han vann med fem mot ett. Fan. Jag slår vad om att jag hade vunnit om det var flest hångel som gällde. Får köra det nästa gång.
Min bästa vän blev ledsen för en grej, och ja, stämningen var sådär...

Men egentligen en bra födelsedag. Bara några mindre bra inslag.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Hm! Det var INTE sjysst sagt om hon vet att du har ätstörningar!



Ätstörningar är så ledsamt så skönt att läsa att det verkar gå framåt iaf :) (av inlägget där nedanför att döma)

2010-09-20 @ 00:23:09
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0