Högstadiet

I maj ska jag på klassåterträff. Mina klasskompisar från grundskolan. Det är alltså sex år sedan jag träffade vissa av dem. Jag ser fram emot det väldigt mycket, och jag blir sjukt taggad på att träna satan fram till dess. Man ska kunna se på mig att jag tränar. Jag ska vara så jävla snygg, haha. Och jag menar inte smalare, utan muskligare.

När jag gick på den skolan var jag ju spinkus. Sådär 42 kg. Verkligen inga muskler. Och jag vill att de ska tänka att jag har blivit wow! Börjar redan planera att jag ska ha en tröja där man ser ryggen och armarna bra. Gud vad fånig jag är...

Men i alla fall, då får jag se till att ge kroppen tillräckligt med energi och protein, så det hinner bli någon skillnad.

Såhär känner de mig :P
bild

Kommentarer
Postat av: Monélia

sv; åh tack! äntligen en film jag aldrig hört talas om :)

2011-02-28 @ 22:01:49
URL: http://moneliasmemoarer.blogg.se/
Postat av: Anonym

/svar/ nej, jag menar inte eldorados C: jag köper mina nudlar från en thailänsk hälsokost butik som hänger ihop med en ica/willys i mitt område ^^ ♥

2011-03-01 @ 11:05:20
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0