Tårarna ligger på lur

Jag antar att jag kommer få mens imorgon eller nåt, annars är jag bara cp.
Började nästan gråta ute på stan idag, när jag upptäckte att mitt visakort har gått ut. Jag fick gå till banken innan jag kunde handla mat alltså.
Började nästan gråta när jag kom hem och stoppade in påsen med wienerbröd och kanelbullar i kylen. Den tredje jag har fått på jobbet den här veckan. "Jag vill ju äta dem..." gnydde jag när jag tog ut och slängde de gamla bullarna.
Började nästan gråta igår när jag kom på att jag varken ville eller orkade träna. Jag sket i det efter mycket funderande, och det var säkert bra.

(Mensen borde för övrigt komma nu. Eller ja, den borde kommit för snart en månad sen... Varför? Jag äter ju.)

(Och jodå, jag äter av bullarna ibland. Mest om jag fikar med någon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0