Update mage

Idag ringde jag sjukvårdsrådgivningen, angående magen. Sjuksköterskan trodde att det kunde vara IBS, och tyckte att jag skulle gå till vårdcentralen.

Palla det... Fast om det är IBS, och inte värre än såhär, och det finns läkemedel som hjälper en del, då är det ändå bättre än till exempel glutenallergi. Och så kanske jag får en anledning att stressa mindre, bry mig mer om mig själv typ.


Jaja, jag får väl ringa vårdcentralen åtminstone. Åååh, det krävdes tillräckligt mycket djupandning och självdisciplin för att ringa sjukvårdsrådgivningen. Jag hatar telefonsamtal...

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Despicable Me, heter den. Så jäklans bra !

2011-03-18 @ 18:51:32
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Simone

Om det är IBS, då är det inte bättre än gluten. Jag har IBS. Jag har ÖNSKAT att jag istället var glutenintolerant. Är man det vet man iaf vad det är man ska undivka och kan anpassa sig därefter. IBS är ett helvete emellanåt, men det går att lära sig leva med det. I ditt fall behöver det ju inte vara det, men jag skulle oxå gå kolla, eller bara vänta och se. Om du vill ha tips/råd eller har frågor kring IBS kan d vända dig till mej :)

2011-03-20 @ 23:31:30
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0