Min lilla blogg

Fick en obehaglig känsla när jag sökte på google efter bilder på en grej, och fick upp min egen blogg. Hur lätt är den egentligen att hitta? Jag vet att ingen av mina vänner letar efter den, men tänk om de googlar random sak och får upp bilder där de garanterat känner igen mig eller min lägenhet eller saker jag har gjort.
Jag har ju inte varit extremt försiktig i bloggen, just för att mina vänner inte läser mycket bloggar, inte är intresserade av ätstörningar, och inte vet om att jag har en blogg, eller skulle bry sig om att hitta den. Men nu blev jag ändå lite förskräckt. Jag kanske borde ta bort bloggen... Det är inte som att jag skriver så mycket ändå, och ätstörningen finns det ju inte mycket kvar av, och jag planerar inte att gå tillbaks till den heller. Eller så lösenordsskyddar jag hela bloggen så får ni som läser nu fortsätta med det.
Jag får se hur jag gör. Återkommer med det...

Danni tyckte att jag skulle göra ett inlägg med de bakverk jag är mest nöjd med. Men det finns redan en kategori; Sånt jag har gjort. Där finns det mesta med, utom sånt där textningen avslöjar för mycket :P

Kommentarer
Postat av: sofia

NEJ! Ta inte bort! Jag läser inte din blogg för ätstörningarna, jag läser den för att det finns något i dig och det du tycker/skriver som jag dras till/ tycker är intressant. Om du ändå vill lösenordsskydda (vilket kanske vore bra eftersom man kan vara mer öppen då), snälla maila mig! Vore förresten roligt att få ta del av dina åsikter om allt och inget, för du verkar ha bra resonemang och perspektiv på saker.

Hur som haver, jag vill i alla fall forsätta läsa vare sig det handlar om ätstörningar eller ej.



kram

2011-05-27 @ 17:44:53
Postat av: angelice

Tycker du ska lösenordsskydda i så fall. : )(Haha, oväntat..)

Och tanten... hon är inte tjock. Men söt. Här är hennes blogg: http://blog.sylviaweinstock.com/

2011-05-27 @ 19:34:31
Postat av: Em

Jag försöker ha samma inställning men som du säger, svårt att låta bli när man innerst inne har lite smått panik trots att man inte borde. Jag försöker att inte bry mig men så sjukt svårt, man söker ständigt bekräftelse, särskilt från min pappa så jag kommer fortfarande hata mig själv när bikinin åker på hur lite folk än tittar. Hoppas nästan lite på regn..

2011-05-27 @ 20:12:24
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: Erika

Håller med Angelice, lösenskydda "känsliga" inlägg :) Ta inte bort, det vore så synd :(

2011-05-28 @ 10:54:24
URL: http://anaaddict.blogspot.com
Postat av: Lisa

Håller också med, lösenordskydda bloggen, då vill jag ha lösenordet ;) Jag funderar själv på att göra de faktiskt.

2011-05-28 @ 12:16:11
URL: http://baravaralisa.blogg.se/
Postat av: Isa

Annars går det att låsa bloggen från sökmotorer, då slipper du vara rädd för att den ska råka komma upp

2011-05-30 @ 19:45:47
Postat av: Danni.

Du kan ju ta bort den så man inte kan söka på den.

2011-06-14 @ 00:37:33
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0