Klassåterträff, sex och sex

Tack för era jättegulliga kommentarer :)

Klassåterträffen blev sjukt bra, även om vi bara var åtta pers. Jag var onykter som ett mongo. Alkohol och annat.
Jag fick ett ryck, tyckte att jag hade ätit för mycket, och spydde på toan. Men det var nog lika bra eftersom jag var så full. Vi åkte taxi för att handla, jag försökte laga en främmande människas cykelkedja. Jag hånglade med min gamla klasskompis, de andra smygfotade och skrattade åt oss. Sjukt kul hade vi i alla fall, fast sen när vi gick och la oss så ville killen ha sex. Jag var inte sugen alls, fast gick med på en del i alla fall. Han drog ner mina trosor gång på gång fast jag drog upp dem igen. Och en gång somnade jag till (klockan var faktiskt 6 på morgonen och jag var jättefull), och vaknade av att han stoppade in sin kuk i mig. Jag ville inte att han skulle ta på mig, eller ha sex-sex, så jag sög av honom. Ingen trevlig upplevelse faktiskt. Han var alldeles för på, lyssnade för lite på vad jag sa och visade. Ja, tryckte på som han kände för helt enkelt (och sprutade i mitt ansikte (aj ögat (ja ni vill säkert veta))).

Nä det var trist. Tur att typ alla andra killar jag har träffat har varit löjligt mycket bättre i sängen. Jag blev faktiskt lite orolig för vad M skulle tycka också, men det var lugnt. Eller ja, han sa att jag måste sluta göra sånt jag inte vill själv.

Bakisdagen blev också mysig. Jag, roomie och de två killarna som sov över gick och åt frukost på stan, mobbades och skrattade och pratade om kvällen. Sen åkte jag till min älskade M, för jag saknade honom så mycket. Det finns ingen bättre kille, jag lovar. Vi såg på Top Model och hade överbra sex (HAN kan det där, till skillnad från vissa andra killar). Idag kommer han hit, och vi ska se Eurovision Song Contest på svtplay, för så nördiga är vi. Jag missade ju i lördags på grund av klassfesten.


Bilder från festen. Det är mina paljettshorts på ena killen där ja:
bild




Och tårtan. Det är marsipan om någon undrar.


Kommentarer
Postat av: Lp

GUUUUUD! jag hittade precis din blogg, och jag dör. Vem i helskotta har gjort dendär tortan? och den chokladkorgen i nästa inlägg? är det ens möjligt? är det du, så är du otroligt jäkla cp-skillad (ursäkta franskan). HELT seriöst, jag har aldrig sett något fräckare i hela mitt liv. Tjena. Hur gör man liksom? vart får man tankarna ifrån? hur lyckas man? hur lång tid tar det? :s guuud.



Tusen frågor, förlåt. Men är man proffs får man väl tåla sånt? ;) haha. Äehmen allvar.. Du har tallang!

2011-05-24 @ 21:33:16
Postat av: Danni.

du bakar så fantastiskt

2011-05-25 @ 03:14:54
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0