Valborg

Jag får inte hetsa nu. Fram till Valborg ska jag klara det. Sju dagar, det är ingenting. Intaget ska vara varierat, men inte mer än 1500. Igår blev det 400 (-300 på aerobics). Idag blir det mer. Mamma har köpt godis och det verkar som om jag ska vara hemma. Jag är redan uppe i 400, så det kommer väl bli runt tusen (-300 afro). Det viktiga är som vanligt att det inte övergår i hets, och att det inte blir mer än 1500.

På valborg ska jag INTE ha tjockismage för att jag har hetsat. Jag ska väga 46 kg och känna mig snygg. Jag väger 47 nu, efter hetsen i förrgår. Det är blä. Jag har i alla fall ritat ett fint motivations-nedräknings-schema. Med en ruta för varje dag, som ska kryssas för när den är över, och målas grön om den är godkänd. Och så lite påminnelser om varför jag ska låta bli att hetsa.
Jag tycker om att kryssa för rutor. Då ser man hur lite åtta dagar faktiskt är, och så får man känna sig duktig när man kryssar för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0