Våg-paus

Ska snart till jobbet. Det känns okej idag (kanske mest för att jag ska träffa M efteråt). Nu sitter jag och äter rågflingegröt med vetegroddar, äpple, solrosfrön och keso. Lunchen är ju inte förrän om fem timmar, så det gäller att hålla sig mätt på frukosten.


Det är en vecka sedan jag var på träningshallen. En vecka! Jag har ju joggat, promenerat och kört crossfit ändå, men i alla fall, det är lång tid. Alltså är det en vecka sedan jag vägde mig också. Om jag inte hinner sticka och träna imorgon, så kommer jag inte kunna väga mig förrän på onsdag nästa vecka, för jag är borta över helgen. Det är ju helt sjukt. Två veckor utan vägning. Men det kan nog vara bra för mig. Jag behöver öva på att inte väga mig flera gånger i veckan.
Förutom om jag har gått upp. Då är det inte bra. Inte bra alls. För då kommer jag försöka gå ner igen, det är jag säker på. Uuuh, hoppas jag kan träna imorgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0