Pepp inför nyår

Imorgon är det nyårsafton. Jag håller på att färga håret, måla naglarna och hålla mig vaken för att orka vara uppe länge imorgon också.

Jag hoppas att jag inte får panik över kläderna bara. Jag ska ha på mig en tight, delvis genomskinlig, klänning, och rosa paljettshorts under.
Jag vet att jag har gått upp lite igen. Måtten har ökat av julgodis och sånt. Men jag får inte börja tycka att jag är ful för det. Ingen ser skillnad, alla kommer tycka att jag är snygg ändå.

Jag är het. Min rumpa är awesome, mina nyckelben ser fina ut, armarna är snygga, håret och sminket kommer vara grymt. Jag måste bara tro på det imorgon också. För jag ska ha en fin nyårsafton, bli sådär dräggigt full (inte spy på balkongen bara. Och helst inte välta badkar heller) som man ska vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas din nyår var awesome! Du var säkert hur snygg som helst!

2011-01-01 @ 09:55:10
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0