Julklapp

Jag ska alldeles strax åka hem till min familj och stanna där över jul. Förmodligen kommer jag kunna skriva något inlägg där också.

Tänkte mest säga att det känns bra just nu. Jag lämnar måttbandet och dåliga tankar hemma. Det ska bli julmat och julgodis, och det ska vara gott, och det kommer att gå bra.

Jag har gjort müsli i julklapp till folk. Specialanpassad müsli för en som behöver få i sig mer mat, en som älskar müsli men vill ha det som det alltid har varit, en som är lite fånig med sitt GI-och-långsamma-kolhydrater-massa-protein-och-nyttiga-fetter-tänk just nu, och en som ska resa iväg till andra sidan jorden.

Och förresten, det tar en jävla tid att räkna ut GI-värde för müsli med typ tusen olika ingredienser.


Kommentarer
Postat av: tove

Vad är det för fånigt med ett "GI-och-långsamma-kolhydrater-massa-protein-och-nyttiga-fetter-tänk"?

2010-12-22 @ 19:05:35
Postat av: Simone

Fan vilken schysst julklapp!!

2010-12-22 @ 23:57:07
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Yoline

fan vilken smart idé det där men musli :)

2010-12-23 @ 01:18:41
URL: http://ettanaliv.blogg.se/
Postat av: angelice

Perfekt julklapp!

2010-12-23 @ 13:00:36
Postat av: Nellie

wooow vad fräck julklapp! verkligen helt otroligt :O sån ska jag göra nästa år (A) hahahah, :D

vart bor du förresten? :)

2010-12-27 @ 19:41:01
URL: http://moneliasmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0