Award

Jag fick en award av Em

 

Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award



1. Jag är en töntig wannarexic. Det enda jag kan säga till mitt försvar är att jag är medveten om det.
2. Jag hatar barn
3. Jag tror inte på monogami, och kan inte se mig själv vara tillsammans med, och älska, samma person i flera år.
4. (apropå nr 3) Jag, min pojkvän och en kille till brukar ha trekant. Det är skoj.
5. Jag ska flytta hem till mina föräldrar igen.
6. Jag är sjukt lat, och kan ägna en massa tid till att göra absolut ingenting
7. Jag är trött på min pojkvän, och mina kompisar.

 


Sju bloggar jag vill ge en award:

Anorexic-or-not

Leo

Miss C

Ari

Em1y

Easy Cure

Sandra Nordin


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ibland e det sjukt hur lika vi e... Känner igen dig i det mesta du skriver :)

2010-02-05 @ 00:38:59
URL: http://dixxon.blogg.se/
Postat av: Miss C

Nea: Wohoo!!! ;D Tack!!!

2010-02-05 @ 09:31:57
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0