Hank Moody <3

Klockan är snart nio, jag dricker te, äter ett päron och tittar på Californication. Tredje säsongen. Alla borde se Californication. Riktigt bra serie, och jag tror att alla som ser den blir kära i Hank Moody. Vad skulle man inte ge för en natt med honom (han är en av de personer som återkommer i mina somna-fantasier).


Jag börjar inte jobba förrän vid ett. Dåliga jobbtider, men det är i alla fall skönt att kunna gå upp klockan åtta och ha några timmar för sig själv. Jag delar ju rum med min kompis, så det blir inte mycket ensamtid annars. Morgnar är mysiga. Man orkar ta tag i saker om man behöver, och tiden går långsammare än på kvällen.

Kommentarer
Postat av: alice.

Sv; Nejmen, tack käraste du! Hundra gånger om.

2010-02-15 @ 19:47:05
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/
Postat av: Angelica

Nu har jag en nystartad tävling i min blogg, om du är intresserad :D

2010-02-17 @ 07:42:06
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0