Marzipantårta, hjääälp!

Vaknade klockan två och låg klarvaken i tre timmar. Så nu har jag sovit ungefär fyra, och jag jobbar hela dagen. Bajs.
Mina ben är sjukt trötta efter gårdagen. Jag älskar aerobics.


När jag gjorde frukost såg jag att det står en marzipantårta i vår kyl. Den som ägde den var uppe och sa att jag får ta om jag vill. Jag tackade nej, men när jag åt mina mackor så ändrade jag mig. Det är ju trots allt fredag. Är det någon gång jag ska äta tårta så är det ju nu. Så jag gick tillbaks till kylen, och upptäckte till min stora förtret (och ännu större lättnad) att det var banan i. Jag hatar banan. Skönt, så slapp jag få ångest över det. Den här dagen är tillräckligt dålig ändå. Kom på en bra grej. Jag kommer inte supa, varken idag eller imorgon. Så då är det inte hela världen om jag får i mig lite semlor och skit.

Så, nu ska jag iväg och jobba. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0