Hets?

Igår och idag är dagarna jag får äta kakor och godis. När jag bestämde det menade jag inte att jag skulle vräka i mig onyttiga saker hela dagen. Men så blev det igår. Paj med vaniljsås, kakor, godis. Mycket av allt. Och fan vad jag hatade mig själv. Palla hetsa när man inte ens svälter sig. 
Men jag har ändå ätit normalt idag, och jag tänker ändå äta kakor ikväll. För det är ok enligt reglerna, och jag får inte gå längre än jag tänkte från början. Så den här ångesten får jag stå ut med, så ser jag hur det blir sen, om ett par veckor. Om jag går ner i vikt, står still eller går upp. Går jag upp så dör jag...

Kommentarer
Postat av: Em

okej, är det inte svårt att stå emot om de är mkt sådant runtomkring?

Skulle du kunna fixa något om jag bad dig någon gång= förstår om du inte vill!

btw byter blogg

2010-01-31 @ 18:50:58
URL: http://lamnadifred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0