Inte anorexi

Det viktigaste att påpeka:
Detta är inte ett försök att bli sjuk (även om tanken på att bli det är lockande för en person som jag, som vill vara speciell, som vill att folk ska undra, bli oroliga, tycka synd om mig (äckliga wannabe)). Jag tänker inte börja utveckla någon form av anorexia. Jag ska gå ner i vikt, men jag ska inte bli fixerad, jag ska inte sluta leva mitt liv och ägna all tid åt tankar på mat. Just nu är jag en helt vanlig människa som har bestämt sig för att banta lite. 
I hemlighet förstås.


Kommentarer
Postat av: alice.

Sådär börjar det.

Jag vill inte att du ska få anorexi. Jag vill inte att du ska behöva uppleva sånt här. Snälla. Berätta om dina tankar för någon. Snälla. Helt seriöst.

Om du inte tänker utveckla någon form av äs så måste du faktiskt ta tag i detta.



Ta hand om dig.

2010-01-25 @ 17:05:47
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/
Postat av: ida

sådär sa ja oxå i början innan ja låg inlagd på heldygn men mina 32 kilo!



kankse måste sluta ljuga för dig själv..

läste din dag med 300 kcal..!sjuk eller ej som du säger så är detta självsjält till hör grad!och om du nu inte tänker som någon med anorexia utan bara bara bantar varför behövde du då ljuga för att slippa middagen om du inte gör nått fel?

vill inte att du ska hamla i det hellvettet som ja och många andra lever i!öppna ögonen!

Dagen:

06.00: Vakna. Ett kokt ägg.

07.15: Poweryoga.

08.30: Ensam på café i tre timmar. Två koppar kaffe.

12.30: Jobba. Kaffe, te.

17.30: Umgås, ljuga, slippa middag. Två äpplen.

20.15: Aerobics.

22.30: Ett kokt ägg, te.

2010-02-04 @ 01:59:34
URL: http://idaglida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0