Kavla upp?

Trots att det var ett Step bas jag var på igår så var det riktigt svårt. Jag hängde inte precis med i alla steg och skutt, men jag antar att man lär sig efter ett tag. Jag var i alla fall helt slut efteråt, och det är väl det som är det viktiga.
Nu sitter jag och dricker kaffe och irriterar mig på min tröja som är för liten, och mina tygarmband som är blöta efter att jag duschade. De fortsätter vara fuktiga i flera timmar, och då blir ju tröjan blöt också. Och eftersom tröjan är för liten går det inte kavla upp ärmarna. 
...
"Kavla upp"... Heter det så? Gud vad konstigt det låter.

Kommentarer
Postat av: Ari

Sv; Det låter så lätt, men det är det svåraste jag nånsin försökt mig på.

2010-01-06 @ 14:16:48
URL: http://wheniamqueen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0