Dags att skärpa sig igen

Har tränat idag, och hittills ätit ordentligt också. Jag vägde mig också, för första gången på kanske tio dagar. I smyg hade jag hoppats på att ha gått ner lite lite, men det var ungefär samma vikt som vanligt. Det känns helt okej. Och jag tänker inte börja äta för lite igen. Nu när min kropp verkar ha hittat en vikt som funkar, som den trivs i, så tänker jag inte förstöra det genom att vänja mig vid för lite mat.

Jag får äta vad jag vill, när jag vill.


Frukost: Blåbärsyoghurt med all-bran, rågflingor, cashewnötter och solrosfrön.
Efter träning: Proteindryck
Lunch: Ris med quorn-bönoritomatsås-svamp-spenat-lök-och-morots-röra med kanel i. Mycket mat, och god mat.


Nu blir det snart kaffe, och kanske någon slags efterrätt. Glass, om vi har det. Mmm, glass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0