Svar på kommentar

Svar till Emelie:

Det som gjorde att jag började gråta för en sån småsak var lite olika saker. Jag är jättestressad just nu, för att jag har en bild jag måste rita klart (den skulle varit färdig igår). Ingen livsviktig grej, det var en person som bad mig göra det. Och jag vill ställa upp, vara duktig och bra. Men det tar sån tid, och allt blir bara fel hela tiden. Sen var det ju det där igår, att jag åt choklad. Så jag har känt mig jättetjock och äcklig idag. Allt är bara jobbigt och fel.

Kommentarer
Postat av: MissAna

Sv: Du är nog den enda som skulle vilja det...

2010-07-01 @ 21:57:59
URL: http://analisious.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, då förstår jag.

Jag har också sådana stunder, speciellt efter jag ätit någonting. Det gäller bara att bita ihop och kunna erkänna för sig själv vad som är fel, innan man reagerar helt opropertionerligt till vad som är rimligt.



Men det är ju lättare sagt än gjort...

2010-07-02 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0