Crossfit

Igår morse skrev jag ju att det skulle bli en vilodag. Men planerna ändrades, så jag gick på Step-up och flyttade vilodagen till idag. Men nej nej, idag kom min bror och ville köra crossfit-pass i trädgården. Så han fick vara instruktör för mig, mamma och pappa. Jag var bäst, haha.

Passet blev såhär:

Squats (benböj) : 8 x 20 sekunder. 10 sekunders paus mellan varje omgång.
Armhävningar    : _________ ,, ,, __________________ ,, ,, _____________
Situps : _________ ,, ,, __________________ ,, ,, _____________
Plankan : _________ ,, ,, __________________ ,, ,, _____________


Och så skulle man hinna så många som möjligt på 20 sekunder då, och sen försöka klara samma antal alla åtta gångerna.
Och så plankan. 20 sekunder, ÅTTA gånger. Och jag klarade det utan att gå ner på knäna, vilket både mamma och pappa fick göra.


Imorgon är det ett roligt aerobicspass, så då blir det inte heller vila. Vi kör på, haha.



Kommentarer
Postat av: Isa

hur som hellst tycker jag att du är modig som vågade komfrontera henne, du verkar verkligen vara en fin vän :)



Kram

2010-07-28 @ 00:39:32
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0