Äntligen sommarväder

Jag åt frukost imorse fast jag inte hade tänkt det. Inte så mycket dock, är uppe i 290 kcal efter en cappucino på stan också. Cappucinon var onödig, men jag ville ha en ursäkt att prata lite med världens sötaste kille. Det var värt 83 kcal.

Har tränat också, aerobics. Och cyklat för att hämta min kamera som jag glömde på festen i lördags, och promenerat i stan, suttit i solen, druckit cola zero och rökt en cigg. Egentligen slutade jag röka i höstas, men det är så mysigt när solen skiner och det blir varmt ute. Ska se till att det inte blir mer än några cigg i veckan bara, så är det lugnt.


Jag känner mig inte ett dugg hungrig just nu, vilket jag brukar göra vid den här tiden om jag har ätit en liten frukost. Det är nog värmen, men jag klagar inte. Jag vägde 47,5 igen, så jag känner inte att jag måste äta paniklite idag. 600 kcal -300 träning blir bra. Imorgon är det tillbaks till det normala, typ 1300 kcal


Nu ska jag klippa i en t-shirt.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste ju inse att du bara går upp och ner i vikt.. det händer ju ingeting?

2010-06-02 @ 22:35:34
Postat av: Nea

Anonym: Åh fan, är du säker? Det visste jag inte. Det är ju därför jag försöker sluta med den här skiten nu, och göra det på ett bra och hållbart sätt.

2010-06-02 @ 23:10:21
URL: http://fuckingfake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0