Just don't fall recklessly, headlessly in love with me

...cause it's gonna be
all heartbreak
blissfully painful and insanity

Robyn - Hang with me


Igår träffade jag killen som jag har träffat två gånger innan (och haft fyllesex med, båda gångerna). Jag skulle bara få tillbaks min mössa, och han skjutsade mig hem.
Han frågade var vi har varandra. Efter att jag pipit fram något om att jag inte är ute efter ett seriöst förhållande, så sa han att det känns som om jag vill ha lite ömhet och närhet, men inte kärlek. Det är väldigt sant.

Sedan sa han att det vill han också. Så om det stämmer är det ju jättebra egentligen.



Och för övrigt så blev det ett halvt wienerbröd. Sånt stort med en massa choklad på.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja, dem borde faktiskt veta bättre. Eller så

är jag inte värd att bry sig om, kanske har varit/är en hemsk människa. =/



Om en kille säger sådär är det nog en bra kille, kanske någon att satsa på? =)

2010-06-12 @ 22:28:45
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Blomman

Skönt att ni vet vart ni har varandra!

2010-06-16 @ 07:34:47
URL: http://mysecretlonging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0