Lördagsmat

Och idag får vi se hur det går. Har varit på ett galet steppass, där man skulle upp och trampa på grannens bräda. Alltså tre stepbrädor att hoppa rundor mellan, tusen snurrar och skutt. Jag förstod ingenting, och trillade en gång. Får se till att gå nästa vecka också, så jag lär mig lite.


Åt lite gröt (med kanel och kardemumma. Du hade rätt Erika, det var gott) och en macka till frukost. En halv protein-bar efter träningen, och nu har jag ätit en macka med stekt ägg.
Kanske tar det där wienerbrödet idag istället. Får se om vi ska fika eller nåt. Är sugen på kaffe nu i alla fall.

Men än så länge går allt bra.

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv; Ja, det låter som en bra idé. :) Hittar du någon bra får du gärna dela med dig!

2010-06-12 @ 15:51:29
URL: http://anaaddict.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0