Träningsvärk

Jag tänker verkligen köra på att bli "fit" nu. Har börjat äta keso på kvällarna, för min bror tipsade om att det är långsamt protein i det, som kroppen kan tillgodogöra sig hela natten. Det känns sjukt läskigt att jag äter något för att kroppen ska ta upp det, och växa. Men muskler är bra. Min bror är bra. "Här får du en protein-bar. Det är en gainer, men jag antar att det är det du vill ha"... "Tänk på att äta ordentligt, annars får man inte ut något av träningen".


Idag har jag träningsvärk, yey! Ska iväg på världens roligaste aerobicspass om en timme. För övrigt är jag lite dålig på det där med vilodagar. Jag borde väl ha två i veckan i alla fall, men de hamnar ofta på helgen båda två. Borde kanske ha onsdag och lördag som vilodagar. Men nej, de roligaste aerobics- och steppassen är onsdag lördag. Torsdag och söndag då? Nej, söndagar har jag chans på dubbelpass, vilket är bra efter alla helg-onyttigheter. Vissa pass vill jag bara inte missa.
Måndag och torsdag hade funkat, men måndag är min andra chans på dubbelpass. Alltså blir det torsdag och fredag, och det är väl inte det bästa.
Jag har såna problem. Stackars mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aprpopå ditt förra inlägg (som inte gick att kommentera) - du vill alltså att dina kompisar ska lägga märke till att du skär dig?

Varför? (jag är nyfiken för själv hade jag skämts ihjäl om någon såg mina sår)

2010-06-16 @ 17:31:09
Postat av: Mimmi

"Jag har såna problem... stackars mig.." Lät lite kul! Haha, självironi <3. Jag vill också gå på sånadär pass, har inga pengar dock. =)

2010-06-16 @ 18:31:50
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0