Baka kakor

In: 904 kcal

Ut: 300 kcal
_____________
Totalt: 604 kcal

Idag har jag shoppat lite kläder. Det är sååå mycket roligare nu än när jag vägde 50 kg.



Jag har erbjudit mig att baka kakor till påskafton. Det ska bli kul, men hjälp...
På onsdag och torsdag ska jag alltså vara ensam hemma och baka. Ensam! Risken för hets är... hur stor som helst. På påskafton ska jag tillåta mig att äta hur mycket jag vill (kommer hetsa då, så är det bara), och just därför måste jag låta bli de andra dagarna.


För att sätta lite press på mig själv så lovar jag att ta lite foton på mig själv på torsdag eller fredag, och lägga upp här. Har ändå tänkt göra det snart. Och då vill jag ju inte vara alldeles rund av kaksmet och godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0