Här kommer solen

Alltså... Det är liksom sol och skitvarmt ute. Helt plötsligt. För tre dagar sedan var det knappt fem grader. Jag tror inte min hjärna hänger med riktigt, jag känner mig helt konstig. Det är rätt sjukt egentligen. Det har varit grått och snö och minusgrader i flera månader, och så på ett par veckor övergår det i 15 grader, blommor, sol och människor överallt.

Fast jag tänker inte bli så galen som alla andra. Nu springer alla ut i t-shirt och äter glass. Det skulle man aldrig göra om det var samma temperatur på sommaren.

Kommentarer
Postat av: Asal

Herregud, du väger mindre än vad jag gör och jag är smal och relativt kort.



Det inte snyggt att vara ett vandrande skelett.

Tro mig, jag vet, jag pluggar till läkare och jag ser skelett varje dag.

Skitfuuuula.



Vältränad är snyggt.

Med rumpa, bröst och fasta lår.



men men, förvrängda ideal.

Hur gammal är du??

2010-03-26 @ 21:17:26
URL: http://honeeybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0