Internationella kvinnodagen

Idag är det 8 Mars och Internationella kvinnodagen, som dessutom firar hundra år. Jag får se hur min dag blir, om jag kommer iväg till demonstrationen. Jag ska försöka, fast det är lite tråkigt att gå själv. Får hoppas på att träffa någon jag känner.


Jag vill tipsa om två bloggar som skriver väldigt bra om feminism:

Hanna Fridén - Smart, rolig blogg där det kommer fram många viktiga åsikter.
Johanna Sjödin - Väldigt tänkvärda inlägg, om än lite krångliga ibland. De är helt klart värda att läsa igenom noga.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu har jag tre nystartade tävlingar i min blogg, om du är intresserad :D

2010-03-09 @ 21:02:20
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0