Mamma

Urk. Mamma frågade om jag har gått ner i vikt (igen). Usch, hatar det.

Jag sa än en gång att jag inte vet eftersom jag inte väger mig, men att "ja, det kanske är så. Hm, undrar varför. Jag kanske äter lite för lite utan att tänka på det? Nu när jag tränar och så... Men det gör inte direkt nåt för mig isåfall" och "ja, jo, efter träningen är det ju viktigt att äta. Ja, jag kanske kan börja ta med lite av min brors proteinpulver så jag får i mig tillräckligt"


Det är svårt att hitta något som är tillräckligt trovärdigt, men som får henne att inte bli misstänksam. Tur att jag ska börja äta mer nu, så slipper jag ljuga så mycket.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh det är så jobbigt med en beskyddande mamma. Jag tycker det känns hemskt att ljuga för min mamma när hon frågar om jag äter ordentligt m.m.

2010-03-10 @ 10:35:13
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0