Heta killar

Jag tittade på melodifestivalen ikväll. Fortfarande blir jag pirrig i kroppen när jag ser Peter Jöback, trots att jag aldrig har lyssnat på honom. Men det hänger kvar från Kristina från Duvemåla.

Jag är kär...


Nu börjar jag tänka på andra såna supersnygga människor. Tänk om man hade fått chansen att ha sex med till exempel...

Jocke Berg...



Louis i En vampyrs bekännelse



Eller Lestat för den delen.



Och när vi ändå är  inne på vampyrer och sånt...
Dani Filth, mmmm. Även om jag inte lyssnar mycket
på sån musik längre så är han het som få.



Både Justin och Dan Hawkins är ju snyggingar.
Justin har haft, eller har, bulimi. Ifall någon vill veta.



Carl-Einar Häckner



Ola Salo



Salem al Fakir är ju inte så dum heller.



Markus Krunegård



Emil Jensen är också snygg på något märkligt sätt. Men
framför allt bra, det är därför jag ska stalka honom tills
vi gifter oss.



Och så Timo såklart. Men han förtjänar mer än en bild.
Han påminner om en kille jag var... nästan tillsammans med
förra året. Skitgullig halvblind metrosexuell albino. Haha, låter hett.










Oj vad många det blev... Ja, det var några av killarna i alla fall. Får kolla igenom tjejdelen i min snyggmapp någon annan gång. Inatt vill jag drömma sexdrömmar om Dani Filth eller Timo.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0