Inte äta idag

Det verkar som om jag och min bästa vän har hittat en lägenhet som vi kan bo i till hösten. Mitt liv kan bli så sjukt roligt om allt blir som jag hoppas. Har jag tur så blir det verkligen fantastiskt, typ sådär som man bara drömmer om. Har jag inte så tur så har jag ändå en helt okej plan B.


Idag ska jag äta så lite jag kan, och förhoppningsvis träna två pass. Imorgon ska jag äta vanligt, men sen kör jag nog en sån här dag på onsdag också. Då är inte mamma hemma, så det blir mycket lättare att smita undan mat.
Jag har alltså inte gett upp det här med att äta ordentligt och hälsosamt, men efter den här helgen måste jag helt enkelt ha ett par extrema dagar ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hoppas du? :)

2010-05-31 @ 20:04:10
Postat av: Nea

Anonym: Jag hoppas att jag kommer in på utbildningen jag vill gå

2010-06-01 @ 09:57:39
URL: http://fuckingfake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0