Trevlig överraskning och veckoplanering

Har varit och tränat nu, och vägt mig. 47,7 kg, alltså samma som innan helgen. Omg. Har det någonsin hänt innan? Jag hetsade ju i fredags och åt och drack massor igår också. Sjukt. I alla fall, nu gör jag en liten plan för veckan.

Måndag:
1500 kcal. Träning.
Tisdag: 1000 kcal. Träning.
Onsdag: 1200 kcal. Ingen träning.
Torsdag: 1400 kcal. Träning.
Fredag: Vågar inte bestämma något, men runt 2000 kcal. Träning.
Lördag: Samma här. Runt 2000. Förmodligen ingen träning.
Söndag: 300-1500 kcal, beroende på hur helgen har gått. Träning.

Kommentarer
Postat av: lisa

Åh önskar att jag kunde äta såppas mkt, jag går upp om jag äter över 300 typ. även om jag tränar :(



men det låter bra :)

2010-05-24 @ 00:27:48
URL: http://farfromperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0